Mayura Misawa a plecat din Japonia să facă balet în România. De pe scena Operei Naţional din Cluj, unde a dansat mai bine de patru ani, artista a venit şi la Braşov! Tânăra a urcat pentru a doua oară pe scena Operei, duminică, unde au fost prezentate mai multe momente din baletul „Paquita”, dar şi „Ciuleandra”, o adaptare a cunoscutului roman al lui Liviu Rebreanu. A făcut un adevărat spectacol, împreună cu balerinul din Germania, Roland Podar, ridicând sala Operei în picioare. Nu s-au lăsat mai prejos nici copiii de la Liceul de Coregrafie „Floria Capsali”, din Bucureşti, ai profesorului Constantin Marinescu, cel care şi-a pus semnătura şi pe regia spectacolului, de altfel. Tinerii, entuziaşti, le-au demonstrat celor prezenţi că pot face artă într-o lume gri, în care cei mai mulţi tineri ajung în cele din urmă să danseze în cluburi, şi nu pe scenele Teatrelor Lirice. Totul s-a întâmplat duminică, la Festivalul Internaţional de Operă, Operetă şi Balet, de la Opera Braşov. Pentru următorul week-end, artiştii au pregătit o altă surpriză – premiera „Faust”, care se va mai juca şi pe 4 decembrie. Mayura Misawa a plecat din Japonia să facă balet în România. De pe scena Operei Naţional din Cluj, unde a dansat mai bine de patru ani, artista a venit şi la Braşov! Tânăra a urcat pentru a doua oară pe scena Operei, duminică, unde au fost prezentate mai multe momente din baletul „Paquita”, dar şi „Ciuleandra”, o adaptare a cunoscutului roman al lui Liviu Rebreanu. A făcut un adevărat spectacol, împreună cu balerinul din Germania, Roland Podar, ridicând sala Operei în picioare. Nu s-au lăsat mai prejos nici copiii de la Liceul de Coregrafie „Floria Capsali”, din Bucureşti, ai profesorului Constantin Marinescu, cel care şi-a pus semnătura şi pe regia spectacolului, de altfel. Tinerii, entuziaşti, le-au demonstrat celor prezenţi că pot face artă într-o lume gri, în care cei mai mu