Site-ul eMag, cel mai mare retailer online din România, are 1,25 de milioane de vizitatori unici pe lună dintre care aproximativ 5% ajung să şi cumpere, au declarat reprezentanţii companiei. Site-ul magazinului online nu este monitorizat de niciun serviciu de monitorizare a audienţei pe internet. Pe trafic.ro, cel mai vizitat site de comerţ electronic este www.okazii.ro, cu 1, 9 milioane de vizitatori unici lunari, urmat de www.shopmania.ro, cu 1,3 milioane. Achiziţia medie a fiecăruia dintre vizitatori unici care ajung să şi cumpere este de 700 de lei. Ca parte a unui proces de rebranding demarat la începutul lunii septembrie, eMAG a devenit prima companie din România care a adoptat conceptul de logo dinamic, care se schimbă în funcţie de anumiţi parametri.
Site-ul eMag, cel mai mare retailer online din România, are 1,25 de milioane de vizitatori unici pe lună dintre care aproximativ 5% ajung să şi cumpere, au declarat reprezentanţii companiei. Site-ul magazinului online nu este monitorizat de niciun serviciu de monitorizare a audienţei pe internet. Pe trafic.ro, cel mai vizitat site de comerţ electronic este www.okazii.ro, cu 1, 9 milioane de vizitatori unici lunari, urmat de www.shopmania.ro, cu 1,3 milioane. Achiziţia medie a fiecăruia dintre vizitatori unici care ajung să şi cumpere este de 700 de lei. Ca parte a unui proces de rebranding demarat la începutul lunii septembrie, eMAG a devenit prima companie din România care a adoptat conceptul de logo dinamic, care se schimbă în funcţie de anumiţi parametri.