Managementul site-ului Autovit, cel mai mare site de vânzări de maşini second-hand din România, estimează pentru perioada 01.04.2010 - 31.03.2011 o creştere a business-ului cu 45% faţă de intervalul anterior şi o cifră de afaceri de 3.350.000 lei.
După un deceniu de existenţă şi lansarea unei noi platforme online la mijlocul acestui an, Autovit.ro înregistrează lunar o creştere de aproximativ 7% a numărului de vizitatori pe lună, ajungând în luna octombrie a acestui an la peste 1.138.000 de vizitatori unici.
„Dezvoltarea Autovit.ro în cei 10 ani de existenţă este spectaculoasă. Suntem cel mai mare site de anunţuri pentru vehicule second-hand din România, la o distanţă considerabilă faţă de poziţia numărul doi. Suntem încrezători că cei doi piloni de success ai businessului Autovit.ro, calitatea conţinutului şi accesul facil la informaţii pentru utilizatori, vor consolida această poziţie pentru următoarea decadă”,a declarat Attila Okányi, General Manager Autovit.ro.
Conform oficialilor Autovit, site-ul listează zilnic peste 22.000 de anunţuri, cele mai mari ponderi înregistrându-se la autoturisme (90.87%) şi vehicule utilitare (7.30%). Majoritatea anunţurilor postate aparţin persoanelor fizice, 85%, restul de 15% fiind postate de dealeri auto. Persoanele care folosesc serviciile Autovit.ro au între 20 şi 34 de ani (65%) şi sunt preponderent de sex masculin (61% masculin vs. 39% feminin). Cele mai multe accesări sunt făcute din Bucureşti (31%), urmat de judeţe precum Argeş, Brasov, Cluj, Constanta, Iasi, Prahova (fiecare cu aproximativ 4%).
Site-ul Autovit.ro face parte din concernul sud-african Naspers, prin subsidiara europeană MIH Allegro BV şi oferă persoanelor fizice şi juridice posibilitatea de a posta anunţuri pentru vânzarea de autoturisme, utilitare, camioane, motociclete, ATV-uri, utilaje de construcţii, agricole şi nu numai. @N_P