Cum au ajuns romanii sa dea zeci de milioane de euro ca "sa invete strategie" din Starcraft sau World of Warcraft. Afacerile unora dintre distribuitorii de jocuri video s-au majorat cu 30% de la inceputul anului, pe o piata care se duce catre 18 milioane de euro in acest an "incurajata" de numarul tot mai mare de romani care prefera sa-si ocupe timpul in fata calculatorului, reducand astfel bugetul alocat iesirilor in oras. In lumea jocurilor exista o regula frecvent amintita de managerii din domeniu si aplicata riguros cand vine vorba de strategie. "Regula celor 20 de procente. Practic, 80% din piata este aceeasi, indiferent de tara despre care vorbim, si doar 20% difera", spunea intr-o discutie cu revista BUSINESS Magazin Spiros Jamas, seful companiei grecesti CD Media, care distribuie jocuri in Grecia, Bulgaria, Cipru, fostele tari iugoslave si Romania, prin Best Distribution, si a inaugurat o filiala si in Turcia in urma cu doua luni, numita Vivida. O componenta a celor 20 de procente aplicate pietei romanesti ar fi faptul ca locuitorii sunt mai rezistenti la dificultati si la criza, avand atitudinea "e dificil, dar mergem mai departe", scrie Ziarul Financiar.
"iZiarul" va schimba fata presei online. Magnatul media Rupert Murdoch si parintele Apple, Steve Jobs, pun la cale lansarea primei publicatii dedicate exclusiv iPad-ului. Cei doi giganti ai presei si industriei online vor sa lanseze la sfarsitul acestei luni "Daily", primul ziar destinat exclusiv tabletelor de tipul iPad. "Daily", viitorul iZiar, va fi o mare transformare pentru presa online, crede Rupert Murdoch, potrivit presei internationale. Colaborarea dintre Apple si News Corporation, compania de media condusa de Rupert Murdoch, a fost tinuta secret timp de mai multe luni, potrivit "The Guardian". Noul ziar doreste sa imbine "sensibilitatea unui tabloid cu inteligenta unui quality" si va f