Cu zâmbetul pe buze, înarmat cu sinceritate şi cu mult bun-simţ. Aşa îi conving responsabilii cu strângerea de fonduri din România pe sponsori să ajute organizaţiile de binefacere. Iniţiatoarea primei agenţii de strângere de fonduri din ţară a fost poreclită de prieteni „trambulina de visuri“, pentru că jobul ei este, de fapt, să dea aripi unor proiecte care fac bine.
Peste 26.000 de români s-au lăsat convinşi de câţiva copii şi de poveştile despre propria copilărie ale unor oameni mari - Cristi Chivu, Gică Popescu, Angela Gheorghiu - să doneze prin SMS peste 52.000 de euro. Banii au venit de la ascultătorii Europa FM, primul post de radio din România care a găzduit un maraton caritabil, chiar în Vinerea Mare (2 aprilie) dinaintea Paştelui din acest an. Beneficiarii au fost cei 15.000 de copii incluşi anual în programele SOS Satele Copiilor România. „Seara, la 22.00, când am ajuns acasă, adrenalina m-ar fi ţinut nedormită încă două zile", îşi aminteşte organizatoarea maratonului, Cristiana Ionescu, atunci fundraiser (în traducere, responsabil cu strângerea de fonduri) la Satele Copiilor. „Mi se părea o fericire absolută, adevărată şi greu de întâlnit altfel."
Era finalul ultimei zile de lucru la organizaţia pentru care a adunat fonduri şi a coordonat proiecte în ultimii 10 ani. Se pregătea pentru o schimbare, pentru că simţea că se plafonează. Aşa că „s-a oprit" în stilul ei, cu un maraton radiofonic care a dărâmat mitul că „numai teledonul aduce bani" şi a înfiinţat Dreamcatchers, prima agenţie din România care oferă servicii de strângere de fonduri pentru organizaţii.
În prezentarea de pe site-ul agenţiei, Cristiana a scris că ştie să strângă bani pentru copii şi educaţie, cauze în care crede. Dar şi-a dovedit singură că s-a înşelat. „Credeam că nu ştiu să strâng bani pentru mediu până când i-am ajutat pe prietenii de la Let's do it, Romania (să c