Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a organizat miercuri, la Madrid, un eveniment de prezentare a brandului national de turism, la care au participat tour-operatori, agentii de turism si jurnalisti din capitala Spaniei.
"Evenimentul le-a permis participantilor, pe de o parte, sa se familiarizeze cu principalele elemente ale brandului de turism al Romaniei (atributele si produsele de baza ale brandului, publicul tinta si profilul acestuia, mesajul si identitatea vizuala aferente), iar, pe de alta parte, sa cunoasca initiativele MDRT in domeniul investitiilor in infrastructura turistica", arata un comunicat al ministerului remis Ziare.com.
Potrivit documentului, actiunea face parte din seria de evenimente derulate in vederea promovarii Romaniei ca destinatie turistica, pe pietele externe, in contextul in care Spania reprezinta o piata atractiva pentru Romania.
Reprezentantii ministerului precizeaza ca produsele turistice romanesti cele mai cautate de spanioli sunt turismul cultural, eco-turismul si turismul de tip city-break. In plus, acestea se regasesc printre cele sase produse care au stat la baza construirii brandului national de turism.
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a organizat miercuri, la Madrid, un eveniment de prezentare a brandului national de turism, la care au participat tour-operatori, agentii de turism si jurnalisti din capitala Spaniei.
"Evenimentul le-a permis participantilor, pe de o parte, sa se familiarizeze cu principalele elemente ale brandului de turism al Romaniei (atributele si produsele de baza ale brandului, publicul tinta si profilul acestuia, mesajul si identitatea vizuala aferente), iar, pe de alta parte, sa cunoasca initiativele MDRT in domeniul investitiilor in infrastructura turistica", arata un comunicat al ministerului remis Ziare.com.
@