Maratonul vedetei prin trei show-uri ridică semne de întrebare cu privire la strategia ei de imagine. După „Întâlnire pe întuneric“ şi „Miss fata de la ţară“, „Şcoala de bune maniere“ este cel mai nou format care o plasează pe Andreea Raicu în ipostaza de „ingredient-minune“.
„Şcoala de bune maniere", reality show-ul intrat recent în grila Prima TV, este cea de-a treia producţie din ultimul an care o pune pe Andreea Raicu într-o postură atipică, în raport cu imaginea ei consacrată. Asociată, până nu demult, cu formate TV de anvergură, gen „Big Brother" şi „Megastar", vedeta a fost redirecţionată în 2010 spre producţii de dimensiuni mai modeste, care par să mizeze pe charisma ei pentru a se promova.
„Reglaje" de imagine
Noua abordare nu a trecut neobservată. Unii telespectatori au remarcat prezenţa mai degrabă „simbolică" a Andreei Raicu în noile emisiuni, iar Virgil Ianţu, una dintre fostele glorii ale Prima TV, a comentat recent la „Cafeneaua Adevărul": „S-a renunţat prea uşor la câteva formate-emblemă ce le-au adus notorietate. Îi mai au pe Cârcotaşi, pe Andreea Raicu, dar, din nefericire, imaginea Andreei nu este valorificată cum ar trebui".
Magda Istrate, PR Manager al Prima TV, atrage atenţia că este riscantă o evaluare a importanţei formatelor TV pe criteriul anvergurii: „Toate cele trei programe sunt reality show-uri şi nu emisiuni de studio, dar prin prisma acestui fapt nu pot fi încadrate în categoria «formate mici»". „Andreea Raicu este un profesionist de televiziune, capabil să prezinte formate dintre cele mai diverse, fapt demonstrat în timp", precizează Istrate, care respinge ideea că, în noul context, imaginea Andreei ar avea de suferit: „Este vedeta Prima TV de 10 ani şi are o carieră şi o imagine bine definite".
„O cotitură ciudată"
Interpelată recent la „Cafeneaua Adevărul" pe tema noilor show-uri TV, Andreea Raicu