Odată cu facelift-ul cei de la Opel au introdus şi un motor nou, un CDTI de 1.3 litri şi 95 CP, care pune în mişcare versiunea ecoFLEX a lui Corsa. De data aceasta, motorul vine cu sistemul Start/Stop în standard şi promite un consum mediu de 3.5 litri la suta de kilometri. Emisiile de CO2 au fost reduse şi ele, atingând 94 de grame per kilometru.
Unitatea beneficiază de un turbocompresor cu geometrie variabilă şi oferă 190 Nm între 1.750 rpm şi 3.250 rpm. Propulsorul beneficiază de un filtru de particule ca dotare standard şi de un sistem de control al emisiilor cu „buclă închisă”, nemaintâlnit pe un model de clasă mică până în prezent.
Cei de la Opel au introdus şi tehnologia AFL pe Corsa facelift, care oferă un plus de vizibilitate în toate condiţiile întâlnite pe şosea. Pe lângă asta, modelul este oferit în continuare cu un volan încălzit, iar sistemul de asistenţă la pornirea din rampă a fost implementat şi pe Corsa. Sistemul FlexFix este oferit în continuare şi pentru Corsa Facelift, iar clienţii pot opta şi pentru un plafon panoramic.
Interiorul a primit materiale noi
Nivelul de echipare Enjoy este disponibil în două culori diferite, iar bordul şi panoul de instrumente oferă un efect în două tonuri care îi oferă şoferului un sentiment de armonie. Opţional, cei de la Opel oferă sistemul Touch&Connect pentru Corsa, care oferă un ecran touchscreen de 5 inci, conexiune Bluetooth, iPod şi USB, GPS pentru 27 de ţări şi şapte difuzoare de 4x20 wati.
Paleta de culori a fost mărită, iar Opel a adăugat pachetul Linea, care oferă jante din aliaj de 17 inch vopsite în culori asortate cu caroseria şi echipează modelul de clasă mică din Ruesselsheim cu două dungi laterale de dimensiuni mari. Debutul în România va avea loc în 2011, iar preţul nu a fost încă anunţat.