Clientii de top ai Citibank au devenit mai precauti dupa ce au vazut efectele crizei internationale, au ales sa isi pastreze resursele financiare cat mai lichide, dar acum redevin increzatori. Banca incearca sa le ofere posibilitatea de a avea un portofoliu de investitii echilibrat si diversificat, explica in cadrul unui interviu acordat Wall-Street.ro Luis Tomassoni, director de retail la Citibank Romania.
Tinta Citibank este de a se dezvolta pe segmentul de business de wealth management si private banking, urmand ca in trei ani sa ajunga liderul acestei piete. Concurenta pe aceasta piata a sporit in ultima perioada, pe masura ce banii care in trecut erau investiti in real-estate au fost plasati in produse financiare. Mai multe banci si-au anuntat planurile pe acest segment, dar toti jucatorii recunosc ca piata de private banking din Romania este inca la inceput.
„Vrem sa ne dezvoltam pe aceasta piata, iar in trei ani sa ajungem lideri pe acest segment. Nu le oferim clientilor doar produse de investitii in care sa isi plaseze banii, ci si asistenta in realizarea investiilor, consultanta si alte servicii de care au nevoie”, afirma Luis Tomassoni.
Prin colaborarea cu Pioneer Investments, Citibank Romania a lansat noi produse de investitii ce acopera diferite clase de active dintr-o serie vasta de pieţe financiare, oferind clientilor persoane fizice posibilitatea de a obtine un portofoliu echilibrat si diversificat.
In afara de parteneriatele locale cu Pioneer Investments si ING Asset Management, Citibank distribuie peste 400 de fonduri de investitii administrate de 14 societati partenere.
„Interesul nostru permanent in dezvoltarea unei oferte de produse de investitii pentru clientii persoane fizice demonstreaza angajamentul Citibank Romania de a oferi excelenta prin portofoliul sau de produse si servicii bancare. Prin inovatie cons