Retailerul german Lidl, prezent în România prin mărcile Plus şi Kaufland, caută terenuri cu suprafeţe cuprinse între 4.000 şi 8.000 de metri pătraţi, pe care să le cumpere pentru a construi magazine sub brandul Lidl, în oraşe cu peste 30.000 de locuitori. Reprezentanţii companiei iau în calcul şi posibilitatea închirierii unor spaţii comerciale.
"Ne vom concentra în continuare eforturile asupra achiziţionării de locaţii atractive pentru clienţii noştri şi care să corespundă totodată standardelor companiei. Suntem interesaţi de achiziţionarea de terenuri libere sau construite, cu suprafeţe cuprinse între 4.000 şi 8.000 de metri pătraţi, cu deschidere şi vizibilitate din artere de circulaţie bine frecventate şi cu posibilităţi bune de acces. De asemenea luăm în calcul şi posibilitatea închirierii de spaţii comerciale cu suprafeţe de peste 800 metri pătraţi", potrivit Lidl România, citată de Mediafax.
Reprezentanţii retailerului au menţionat că deocamdată Lidl nu a luat o decizie privind numărul magazinelor din România sau data deschiderii primelor unităţi sub acest brand.
Lidl a cumpărat deja mai multe terenuri pentru deschiderea de magazine. Printre acestea se numără două terenuri în sectorul 5 din Bucureşti, cu o suprafaţă totală de peste 11.000 de metri pătraţi, cumpărate cu 3,2 milioane de euro de la îmbuteliatorul Pepsi. Potrivit Lidl, prin deschiderea unui magazin se creează între 25 şi 50 de locuri de muncă. În prezent, compania face recrutări de personal, în special pentru departamentele de vânzări, logistică, HR şi financiar.
Citeşte şi Sărăcia a devenit un atu pentru retailerii cu preţuri mici
Lidl a preluat reţelele Plus
Lidl a preluat în acest an, de la grupul Tengelmann, reţelele de magazine de discount Plus din România şi Bulgaria, formate din 96 de magazine, respectiv 23. Lidl, parte a grupului