PayPoint, principalul operator de plăţi cash şi online din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, anunţă că activitatea companiei în România a continuat să se extindă, iar în prima jumătate a acestui an financiar au fost procesate peste 5 milioane de tranzacţii.
PayPoint anunţă pentru România creşterea numărului punctelor de plată ce poartă sigla PayPoint cu peste 1.800 în decursul celor şase luni, concomitent cu retragerea a peste 1.600 de terminale ce ofereau exclusiv serviciul de încărcare electronică.
Astfel, în prezent, reţeaua punctelor de plată PayPoint numără peste 5.000 de locaţii la nivel naţional. În prima jumătate a acestui an financiar au fost procesate peste 5 milioane de tranzacţii colectare plăţi facturi, volum de aproape trei ori mai mare decât cel înregistrat în aceeaşi perioadă a anului trecut.
“Rezultatele obţinute în prima jumătate a acestui an financiar se aliniază cu succes acestui obiectiv. Astfel, venim în întâmpinarea nevoilor consumatorilor şi clienţilor cu o modalitate simplă, rapidă şi fără costuri suplimentare de plată a facturilor şi ratelor, în peste 5.000 de magazine de proximitate cu program prelungit de lucru; totodată, magazinele partenere beneficiază prin creşterea traficului, diferenţiere şi posibilitatea de a-şi completa gama de servicii şi produse puse la dispoziţie consumatorilor. Avem toate premisele necesare pentru a creşte în continuare şi o vom face”, a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.
PayPoint plc a raportat creşterea numărului de tranzacţii procesate la nivel de grup cu 6%, în timp ce valoarea totală a tranzacţiilor a crescut cu 8,7%, atingând nivelul de 4,8 miliarde lire sterline. Totodată, au fost anunţate venituri totale de 92.9 milioane lire sterline, în scădere cu 3.6 % comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior; această scădere este generată