Showroom-urile Ambient le oferă clienţilor ocazia întâlnirii cu o gamă generoasă de produse şi beneficiul identificării celor mai bune soluţii pentru amenajarea propriilor locuinţe. Experienţa unei vizite în spaţiile expoziţonale aflate sub sigla Ambient reprezintă oportunitatea întâlnirii cu viitorul propriilor case, făcând posibilă determinarea celor mai adecvate soluţii destinate rezolvării problemelor clienţilor companiei. „Ambient şi-a propus să devină consilier al clienţilor săi. A reuşit acest lucru întâmpinând solicitările fiecărui vizitator care intră atât în căutarea unor produse, cât şi în căutarea unor soluţii. În acest moment, angajaţii Ambient ştiu să ofere un tip de consiliere care face diferenţa faţă de modelul clasic de spaţii DiY”, a precizat Andrei Găitănaru, PR manager.
Potrivit acestuia, alături de cele peste 40.000 de produse pe care magazinele Ambient le oferă, clienţii beneficiază de o consiliere personalizată, de programe dedicate de parteneriat, de bonusuri substanţiale şi de carduri de fidelitate. „Persoanele interesate pot găsi toate produsele de care au nevoie într-un singur loc, primind, în acelaşi timp, idei şi sugestii asupra modului în care îşi pot planifica, monitoriza şi proiecta propriul plan de amenajare sau de construcţie”, a arătat Andrei Găitănaru.
Centrele comerciale Ambient găzduiesc showroom-uri spaţioase de mobilă pentru a completa cele mai importante proiecte de renovare şi de amenajare a locuinţelor. Design-ul modern şi variat, alături de materialele folosite pentru realizarea mobilei, oferă o poziţie privilegiată showroom-urilor de mobilier din Ambient, acestea dobândind statutul de punct de atracţie şi de inspiraţie pentru amenajarea locuinţei. În showroom-urile pentru mobilier din Ambient poate fi găsită o gamă variată de canapele şi fotolii, colţare de sufragerie, fotolii de masaj, saltele, acce