Vânzările de produse ready-meal şi semipreparate Agricola Bacău au fost mai mari cu 11% în volum în primele 9 luni ale anului, faţă de cele înregistrate în primele trei trimestre din 2009 şi cu 6% mai mari în valoare (o cifră de afaceri pe 9 luni de 12,667 mil lei). "Creşterea nu neapărat spectaculoasă, dar care se menţine constantă în ultimii ani, vine pe fondul în care, în 2010, piaţa acestor produse a scăzut în volum şi mai ales în valoare. Rezultatele obţinute ne încurajează să investim în continuare în această categorie de produse, având în vedere faptul că pe pieţele europene produsele de tip ready-meal deţin ponderea la raft, în detrimentul cărnii tranşate", a declarat preşedintele Agricola Bacău, Grigore Horoi.
Agricola Bacău a ales să rebranduiască produsele Sav'Or de la Europrod, care sunt comercializate începând cu această lună sub brandul Agricola Bacău. "Decizia de rebranding al produselor de tip ready-meal din carne şi vegetale şi comercializarea acestora sub brandul Agricola Bacău face parte din strategia de marketing. Europrod este lider de piaţă în această categorie, cu o cotă volumică de aproape 19% şi considerăm că această performanţă poate fi îmbunătăţită (...). În al doilea rând, utilizarea brandului Agricola Bacău ne aduce mai multă vizibilitate la raft", a mai spus Grigore Horoi.
Europrod Bacău este lider de piaţă în categoria produselor tip ready-meal şi semipreparate, cu o cotă de piaţă în volum de 19% (chiar 22% în retailul modern).
Vânzările de produse ready-meal şi semipreparate Agricola Bacău au fost mai mari cu 11% în volum în primele 9 luni ale anului, faţă de cele înregistrate în primele trei trimestre din 2009 şi cu 6% mai mari în valoare (o cifră de afaceri pe 9 luni de 12,667 mil lei). "Creşterea nu neapărat spectaculoasă, dar care se menţine constantă în ultimii ani, vine pe fondul în care, în 2010, piaţa acesto