Banca Transilvania a lanzat astăzi, în premieră în România, împreună cu Western Union, serviciul de transfer de bani prin bancomat.
Prin intermediul acestui serviciu, clienţii Băncii Transilvania vor primi bani direct în contul lor, sume care vor putea fi retrase din reţeaua de peste 800 de bancomate a băncii din întreaga ţară. Serviciul de transfer de bani prin ATM permite, de asemenea, trimiterea de bani, direct din contul bancar, în peste 386.000 de locaţii ale agenţilor Western Union din peste 200 de ţări în care serviciul Western Union este disponibil.
Pentru a efectua transferuri de bani prin noul serviciu Western Union, clienţii trebuie să aibă un cont în lei sau în euro, deschis la Banca Transilvania, un card valid emis tot de BT şi un card gold! Western Union.
„Românii folosesc din ce în ce mai mult noile tehnologii în viaţa lor de zi cu zi, acesta fiind şi unul din motivele pentru care am decis să lansăm aici, în premieră globală, acest nou serviciu de transfer de bani Western Union”, a declarat Alexandru Bădulescu, Country Director Western Union România şi Bulgaria.
Cum funcţionează noul serviciu de transfer de bani prin ATM
Clienţii pot trimite sau primi bani realizând câţiva paşi. În cazul primirii de bani, clientul trebuie să introducă în secţiunea aferentă de pe ecranul bancomatului: numărul de control al transferului de bani (MTCN), suma de bani, valuta în care s-a făcut transferul şi ţara de origine. Apoi, banii sunt viraţi direct în contul clientului.
Se poate opta pentru retragerea imediată a banilor, în lei, la cursul de schimb al băncii sau se poate utiliza cardul în mod obişnuit, la efectuarea de plăţi.
Pentru a trimite bani prin bancomat, clientul trebuie să selecteze „beneficiarul”, apoi să menţioneze suma de transferat şi valuta în care se face transferul şi să folosească card-ul gold! West