PayPoint plc, operator britanic de plati cash si online, a avut intre aprilie si septembrie afaceri de 9,55 de milioane de lire sterline (11,2 mil. euro) pe piata locala, in scadere cu 21,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut cand compania a inregistrat in Romania tranzactii in valoare de 13,13 milioane de lire sterline (14,3 mil. euro), arata raportul financiar al grupului.
Scaderea veniturilor PayPoint in Romania a fost cauzata in special de diminuarea vanzarilor pe piata de cartele preplatite de telefonie mobila.
PayPoint a procesat in prima jumatate a anului fiscal aprilie 2010-2011 aproximativ 5 milioane de tranzactii comparativ cu 1,8 milioane anul trecut.Reteaua PayPoint numara peste 5.000 de puncte de plata in Romania.
"In Romania se remarca cresterea puternica a numarului tranzactiilor de colectare plati facturi, generata de dezvoltarea retelei punctelor de plata, de cresterea numarului furnizorilor si operatorilor parteneri si, implicit, a numarului utilizatorilor serviciilor PayPoint. Astfel, in prima jumatate a acestui an financiar, au fost procesate peste 5 milioane de tranzactii colectare plati facturi, volum de aproape trei ori mai mare decat cel inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut. Toate aceastea, conjugate cu reducerea costurilor constituie premise solide pentru inscrierea companiei in cursa pentru profitabilitate", afirma oficialii PayPoint.
PayPoint a lansat serviciul de plata a facturilor in numerar sub brand propriu in august 2008 pe piata locala, iar,in prezent, compania are incheiate contracte cu 34 de clienti din domeniul telecomunicatiilor, al utilitatilor si al serviciilor financiare, dintre care 27 sunt contracte pentru servicii de colectare plati.
PayPoint ofera de asemenea servicii e incarcare electronica a cartelelor preplatite pentru toti jucatorii din industria de telefonie mobil