Roş-albaştrii au lansat pe piaţă Cola Steaua, o băutură din care speră să vîndă două milioane de litri în următorul an.
Steaua are vin, ciocolată şi cola. Clubul din Ghencea a prezentat ieri un suc căruia i-a asociat numele clubului, Cola Steaua. Băutura e produsă de o firmă din Germania şi se vinde şi în chioşcuri, şi în hipermarketuri. Şefii roş-albaştrilor estimează că vor comercializa două milioane de litri de Cola Steaua în următorul an şi, cum preţul unei sticle de doi litri e de patru lei, înseamnă că vor rula patru milioane de lei, adică aproape un milion de euro!
"Militarii" au lansat în ultima vreme cele mai multe produse, dintre cluburile româneşti. Au apărut calorifere, vin, ciocolată, toate cu emblema Stelei. "Ţinta noastră e ca suporterii să nu mai aibă acces la aceste mărfuri doar în zilele cînd sînt meciuri. Omul poate să iasă din bloc şi să-şi ia de la chioşc ceva cu însemnele clubului favorit", a explicat Bobby Durbac, directorul de marketing din Ghencea.
Dinamo are lenjerie de pat
Steaua concurează cu Dinamo şi pe piaţa de vin. "Cîinii" au scos şi ei un sortiment pentru suporteri. Roş-albii mai au la magazinul clubului şi lenjerie de pat în culorile echipei. Universitatea Craiova a fost gruparea care a dat cea mai surprinzătoare lovitură de merchandising în ultima vreme. Oltenii s-au apucat să vîndă tricouri pe care au scris "Piţi 666" şi fanii s-au înghesuit să le cumpere.
10 milioane de euro a fost bugetul Stelei în 2010, an în care din premii de la UEFA s-au primit 2,5 milioane de euro şi o sumă aproape egală din drepturi TV
"Sperăm ca băutura aceasta să facă furori printre fanii Stelei. Am analizat piaţa de băuturi răcoritoare şi, din totalul sucurilor carbogazoase, cele tip cola reprezintă 49 la sută"
Bobby Durbac, directorul de marketing al Stelei