Shachar Shaine a venit în România în 1999 însă legăturile sale cu ţara erau mai vechi, după ce părinţii unul născut în Bucureşti, altul la Sibiu au plecat din ţară în 1963 "Compania are potenţial să îşi dubleze afacerile în România în următorii cinci ani, iar mie mi-ar plăcea să fiu aici când acest lucru se va întampla", spunea Shachar Shaine într-un interviu acordat Ziarului Financiar în 2004 înainte de a fi numit preşedinte al United Romanian Breweries Bereprod (URBB), producătorul berilor Tuborg şi Carlsberg.
La acea vreme Shaine era vicepreşedintele de vânzări şi marketing al URBB, responsabil de construcţia mărcilor Tuborg, Carlsberg şi Skol în România. După şase ani profeţia lui Shaine se adevereşte. De la afaceri de aproape 50 mil. euro în 2004, URBB trece în prezent pragul de 100 mil. euro, în timp ce numărul angajaţilor ajunge la 800 de persoane faţă de 254.
Managerul, unul dintre cei mai longevivi din industrie, a ajuns la finalul mandatului început în urmă cu şase ani şi urmează să fie înlocuit de la 1 ianuarie 2011 de Hezy Ovadia. Plecarea lui Shaine închide practic grupul companiilor din industria berii care şi-au schimbat managerii în ultimii doi ani. Anterior, atât Ursus, cât şi Bergenbier şi Heineken, principalii jucători din piaţa berii, şi-au schimbat şefii.
Shaine a venit în România în 1999, însă legăturile sale cu ţara erau mai vechi, după ce părinţii - unul născut în Bucureşti, altul la Sibiu - au plecat din ţară în 1963. Acest lucru se poate vedea de la o primă discuţie cu managerul care vorbeşte perfect româneşte.
Încă din 2003 Shaine declara că România i-a oferit posibilităţi pe care nu le avea în Vest.
"Oamenii sunt foarte deschişi noului, iar gradul de încercare atunci când se lansează o marcă este foarte mare. Întotdeauna ţi se acordă o primă şansă. Lucru care nu se întâmplă neapărat în Vest. Sunt