Şoseaua de 22,2 kilometri începe din Ovidiu, trece pe la Valu lui Traian şi se termină la Agigea. Primul tronson de drum va fi dat în folosinţă la sfârşitul primăverii. Proiectul început anul trecut va fi finalizat la sfârşitul anului viitor.
Centura de 22,2 de kilometri va avea 26 de poduri şi pasaje peste calea ferată, 5 noduri rutiere multi-nivel, 1 spaţiu de servicii şi odihnă şi 1 centru de întreţinere şi coordonare.
Primul tronson din șoseaua de centură, dat în folosinţă în primăvară.
Borna kilometrică 0 a șoselei de centură a municipiului Constanţa este la intrarea în oraşul Ovidiu. Drumul începe de la intersecţia dintre DN2A Constanţa - Hârşova şi DC87 Poarta Albă - Nazarcea - Ovidiu, acolo unde va fi primul nod rutier al variantei.
Primii doi kilometri de asfalt
Pe o porţiune de 1,5 kilometri au fost turnate două straturi de asfalt pe cele două benzi pe sens şi pe banda de urgenţă, până la podul peste DC88 Valu lui Traian - Poiana - Ovidiu.
În această zonă, respectiv km 3 - 4, terasamentul este amenajat şi se lucrează la şanţuri.
La kilometrii 4 şi 5 sunt amenajate două zone a câte 500 de metri pentru parcare şi zone de servicii. Următorul nod rutier va fi creat la km 5 la intersecţia cu DJ89 Palazu Mare - Poiana - Nazarcea - Nisipari. La kilometrul 6 va fi amenajată o zonă de mentenanță.
Drumul continuă drept până la kilometrii 11 şi 12, la intersecţia cu DN3 Constanţa - Călăraşi va fi realizat unul dintre cele mai ample noduri ale variantei, cu câte cinci benzi pe sens şi cu opt bretele rutiere. În această zonă au fost ridicate două poduri care trec peste monumentul Valu lui Traian şi un al treilea, care trece peste calea ferată Constanța - București.
Intersecţie cu A2
Între kilometrii 13 şi 14, varianta Constanței va intersecta Autostrada Soarelui unde, de asemenea, va fi ridicat un nod