Digital Cable Systems anunţă că, în anul 2010, serviciile de Internet şi transmisiuni de date au înregistrat o creştere de peste 60% în cazul diviziei Dial Telecom, adresată companiilor, şi de peste 45% în cazul AKTA, divizie dedicată clienţilor rezidenţiali, faţă de sfârşitul anului 2009. "După cum estimam încă de la începutul anului, Internetul a fost linia de business care a generat o creştere semnificativă, care s-a accelerat în această toamnă odată cu încheierea concediilor şi cu sezonul back-to-school. În continuare România are de recuperat un decalaj semnificativ în ceea ce priveşte accesul la Internet, în special în zona rurală, pe care ne concentrăm atenţia", a declarat într-un comunicat, Dinu Malacopol, CEO al DCS.
Potrivit companiei la 31 octombrie 2010 faţă de 31 decembrie 2009, numărul de abonamente pentru serviciile de Internet a crescut cu 61%, în timp ce abonamentele din serviciile de voce au înregistrat o creştere de circa 40%. În aceeaşi perioadă, numărul de clienţi activi a crescut cu peste 19%.
De altfel, Dial Telecom, divizia de business a DCS, a raportat în semestrul I o creştere de peste 40% a veniturilor faţă de 2009. Dial Telecom oferă pentru companii servicii integrate de comunicaţii electronice - telefonie fixă, acces Internet, soluţii de date şi colocare servere, serviciile având acoperire naţională. În 2009, Dial Telecom a generat un total de peste 5 milioane de euro din totalul veniturilor grupului DCS.
La finele lunii octombrie 2010 faţă de 31 decembrie 2009, numărul abonamentelor pentru servicii de Internet a crescut cu 45%, iar pentru serviciile de voce au cunoscut o creştere de peste 200% în condiţiile în care serviciul a fost lansat în luna august 2009 la nivel local şi în 2010 a devenit disponibil la nivel naţional.
Înfiinţat în 2005, prin fuziunea mai multor companii de cablu, grupul DCS este unul dintre c