Clubul din Ghencea a vândut 4.500 de abonamente pentru sezonul actual, dar „reţeta succesului“ i se datorează, în mare măsură, lui Victor Piţurcă. Dacă echipe mari din Europa au câte 40.000-50.000 de abonaţi, în România nicio echipă nu se poate lăuda că are măcar 5.000 de suporteri fideli.
Pentru sezonul actual al Ligii I, Steaua a vândut cele mai multe abonamente, 4.500. „Performanţa" i se datorează în mare măsură fostului manager general Victor Piţurcă, ajuns între timp la Universitatea Craiova. Ex-selecţionerul era antrenorul Stelei în vară, iar venirea lui în Ghencea, înainte de startul sezonului, a reprezentat o adevărată lovitură de imagine pentru clubul condus de Gigi Becali. Fostul selecţioner s-a implicat îndeaproape în campania de vânzare a abonamentelor şi a găsit metode inedite de a atrage fanii. Fiecare cumpărător a primit câte un tricou Nike, 50 % reducere la „FCSB Stadium&Museum Tour", 25% reducere pentru tichetele de la meciurile internaţionale, 10% reducere pentru produsele din „FCSB Official Store", precum şi 10% reducere la produsele de catering oferite spre vânzare la partidele roş-albaştrilor de pe Ghencea.
La polul opus, Sportul Studenţesc şi Victoria Brăneşti sunt singurele echipe din primul eşalon care n-au scos la vânzare abonamente pentru actualul sezon. Mai mult, ilfovenii nici măcar n-au un stadion omologat pentru Liga I, ei disputând jocurile de acasă, în exil, la Buzău.
Preţuri pentru toate buzunarele. Universitatea Craiova a scos la vânzare cele mai ieftine, dar şi cele mai scumpe abonamente. Fanii care au dorit să vadă toate meciurile din tur de la tribuna a II-a au plătit doar 30 de lei, în timp ce spectatorii care au dorit să aibă acces în sectoarele A şi B de la tribuna oficială au plătit câte 3.000 de lei.
Abonamente pentru persoane cu dizabilităţi. Clubul din Ghencea e singurul care a oferit abonamente p