Potrivit unui studiu Turner, persoanele continuă să urmărească emisiuni sau seriale online chiar dacă acestea sunt pline de reclame
Mediul online ar trebui să se umple de publicitate, chiar mai mult decât există în televiziunea tradiţională
Persoanele care urmăresc acum pe online programe de TV erau obişnuite cu reclamele de 15-30 secunde din televiziunea tradiţională. Însă, vor accepta ca aceste pauze publicitare să invadeze şi mediul online? "Este o întrebare de 1 milion de dolari", a declarat Jack Wakshlag, directorul de cercetare al Turner Broadcasting, potrivit New York Times, continuând că răspunsul este da. Astfel, un studiu efectuat de Turner arată că ar trebui să se umple mediul online de reclame, chiar mai mult decât există în televiziunea tradiţională.
Oamenii vor aloca acelaşi timp
Despre acest lucru, Jack Wakshlag a mai spus că oamenii vor aloca aproximativ acelaşi timp pentru a viziona online emisiunile sau seriale preferate. Această cercetare vine în contextul în care comapaniile, precum Turner, vor să extindă modelul de publicitate din televiziunea tradiţională şi pe Internet.
Pentru a testa modul în care telespectatorii online reacţionează, Turner a ales aleatoriu trei seturi vizitatori ai tnt.tv şi tbs.com pentru a viziona un video player special construit.
Astfel, primului set de vizitatori i s-a introdus un minut de reclame în timpul unui episod de serial, celui de-al doilea set li s-a introdus 8-10 minute de reclame, iar setul trei a fost la 16-20 de minute de reclame.
Telespectatorii de seriale precum "Meet the Browns", care durează 30 de minute, au vizionat în medie 40% din episod, inclusiv reclamele, în cazul unui 1 minut de publicitate. În acelaşi timp, în cazul acelor persoane cărora li s-au introdus 16 minute de reclame, rata de vizionare a fost de 37% din episod.
Telespecta