Votca ruseasca este promovata pe Internet, intr-o campanie publicitara, ca fiind "un produs care imbunatateste starea de sanatate".
Compania de publicitate Direct Line a folosit fraze ca "votca imbunatateste digestia si ajuta la combaterea racelilor si a durerilor de cap", potrivit Ria Novosti.
Reprezentantii Biroului Federal pentru legislatie antimonopol din regiunea Samara au declarat ca au demarat o ancheta impotriva companiei de publicitate Direct Line.
Compania mai sustinea ca votca "te scapa de oboseala si de tristete".
"Reclama pe Internet foloseste fotografiile mai multor branduri de votca, de exemplu Altai, Russky standard si Belaya Beryozka", a anuntat serviciul de presa al Biroului Federal pentru legislatie antimonopol.
In reclama nu aparea nici avertismentul obligatoriu referitor la pericolele cauzate de abuzul de alcool.
Votca ruseasca este promovata pe Internet, intr-o campanie publicitara, ca fiind "un produs care imbunatateste starea de sanatate".
Compania de publicitate Direct Line a folosit fraze ca "votca imbunatateste digestia si ajuta la combaterea racelilor si a durerilor de cap", potrivit Ria Novosti.
Reprezentantii Biroului Federal pentru legislatie antimonopol din regiunea Samara au declarat ca au demarat o ancheta impotriva companiei de publicitate Direct Line.
Compania mai sustinea ca votca "te scapa de oboseala si de tristete".
"Reclama pe Internet foloseste fotografiile mai multor branduri de votca, de exemplu Altai, Russky standard si Belaya Beryozka", a anuntat serviciul de presa al Biroului Federal pentru legislatie antimonopol.
In reclama nu aparea nici avertismentul obligatoriu referitor la pericolele cauzate de abuzul de alcool.