Orange România a finalizat programul de franciză prin intermediul căruia au fost deschise, din aprilie 2009, un număr de 171 de magazine în 82 de localităţi, în urma unei investiţii de peste patru milioane de euro, a anunţat operatorul.
Pe lângă cele 171 de unităţi în franciză, Orange România mai are 99 magazine proprii şi 117 puncte de vânzare pe baza parteneriatului cu lanţul de retail Euro GSM şi 77 cu reţeaua Say, potrivit unui comunicat al companiei.
Orange România, mai puţini abonaţi, venituri în scădere
Veniturile Orange România s-au diminuat în trimestrul al treilea cu 8,7% faţă de nivelul din aceeaşi perioadă a anului trecut, la 246 milioane euro, pe fondul scăderii înregistrate de serviciile prepay, în timp ce segmentul de abonamente a continuat să se stabilizeze.
„În acest trimestru, în timp ce veniturile din serviciile pe baza de abonament au continuat să se stabilizeze, veniturile din serviciile prepay au reflectat o nouă degradare din cauza contextului economic. Evoluţia globală a veniturilor pe baza comparativă este similară cu cea din trimestrul doi” , a declarat, într-un comunicat, directorul executiv al Orange România, Thierry Millet.
Citeşte mai departe Orange România, venituri în scădere