"Suntem şi noi într-un top: În Constanţa, maşinile sunt parcate pe trotuar iar pietonii circulă pe stradă".
Comisarul-şef Constantin Dancu, şeful Serviciului Poliţiei Rutiere Constanţa, este de părere că în Olanda există cea mai dură legislaţie rutieră, motiv pentru care procentul de încasare a sancţiunilor este de aproape 99 %. Tot potrivit şefului Poliţiei Rutiere, în următorii 25 de ani, noi, românii, nu vom fi mulţumiţi de legislaţia pe care o vom avea, oricât am modifica-o.
În ultimele săptămâni, arterele judeţului Constanţa au fost scena mai multor accidente provocate, după cum au concluzionat şi poliţiştii, de şoferi aflaţi sub influenţa băuturilor alcoolice. "Campionul" acestora este frizerul Gheorghe Mâner, care a condus beat un automobil marca Audi şi în timp ce efectua o depăşire neregulamentară a pătruns pe contrasens şi a lovit în plin o altă maşină ce circula din sens opus. În urma impactului a rezultat decesul a trei persoane, toate pasagere în Dacia. Comisarul-şef Constantin Dancu, şeful Serviciului Poliţiei Rutiere Constanţa, este de părere că nu se poate generaliza spunând că doar românii conduc sub influenţa băuturilor alcoolice, dat fiind că zilele trecute un cetăţean irlandez, şi el beat, a provocat un eveniment rutier în urma căruia o persoană a decedat. "Am fost recent în Londra. Una dintre problemele dezbătute cu colegii noştri de acolo a fost consumul de alcool. Surprinzător pentru mine a fost că principala cauză generatoare de accidente la ei este alcoolul şi conducerea sub influenţa stupefiantelor. Pentru ei a devenit un fenomen îngrijorător. Au demarat programe naţionale pentru prevenirea accidentelor. În ultima perioadă ne-am confruntat şi noi cu un accident provocat de un şofer care a consumat plante etnobotanice şi a provocat un accident rutier (nr. Alexandru Neazif, care l-a lovit pe rutieristul Dumitru Iulian M