Orange România a finalizat programul de franciză prin intermediul căruia au fost deschise, din aprilie 2009, un număr de 171 de magazine în 82 de localităţi, în urma unei investiţii de peste patru milioane de euro, a anunţat operatorul de telefonie mobilă.
"Programul a fost conceput pentru a-i ajuta pe antreprenori să obţină performanţe pe o piaţă matură şi competitivă, în care rata de penetrare a serviciilor de telefonie mobilă a depăşit 130%, şi să crească calitatea serviciilor oferite clienţilor. Astfel, Orange îşi consolidează poziţia de operator telecom cu cea mai extinsă reţea de distribuţie din România", se arată într-un comunicat al companiei.
Pe lângă cele 171 de unităţi în franciză, Orange România mai are 99 magazine proprii şi 117 puncte de vânzare pe baza parteneriatului cu lanţul de retail Euro GSM şi 77 cu reţeaua Say.
"Una dintre direcţiile-cheie ale strategiei noastre este să facilităm accesul la serviciile de comunicaţii şi astfel să contribuim la dezvoltarea economică a societăţii. Programul franciză are o dublă valenţă - asigură clienţilor acces rapid şi facil la oferta Orange, iar pentru antreprenori oferă şansa de a-şi dezvolta o afacere de succes, bazându-se pe tehnici de comercializare şi marketing perfecţionate în timp. Vom continua să investim în acest program, consolidând relaţia cu clienţii şi extinzând gama de servicii furnizate în reţeaua Orange store", a declarat Florin Popa, Sales & Distribution Director Orange România.
Noul concept de franciză include o zonă interactivă, în care clienţii au posibilitatea să testeze telefoane noi, precum şi serviciile de date mobile prin intermediul laptop-urilor conectate permanent la internet sau serviciile de telefonie fixă.
Antreprenorii care au deschis francizele se bazează pe expertiza oferită de Orange România pentru a furniza clienţilor servicii profesioniste. @N_