Publicis Groupe, unul dintre cele mai mari patru grupuri de comunicare din lume, a achizitionat Publicis Romania, Focus Advertising si Publicis Events, business-uri fondate de Teddy Dumitrescu. Noua entitate rezultata in urma fuziunii celor trei agentii se va numi Grupul Publicis Communications Services Bucharest, informeaza compania.
Teddy Dumitrescu va continua sa conduca agentia din functia de CEO si va raporta direct lui Tomasz Pawlikowski, CEO Publicis Europa Centrala si de Est si Rusia.
Fondatorul Publicis Romania este un “new entry” in topul Forbes, unde a intrat direct pe locul 439, cu o avere estimata la 9-10 milioane euro. Grupul Publicis a cumulat anul trecut afaceri de 32 milioane euro, fata de aproximativ 50 milioane euro, in 2008.
Grupul Publicis Communications Services Bucharest ofera servicii de publicitate, branding, strategie, creatie, promotii, evenimente si si comunicare online.
Fondata in anul 1994, agentia a devenit partener Publicis Worldwide din anul 1995. Agentia are 75 de angajati, iar printre clienti se numara Orange, Renault, Nissan, L'Oreal, LG Electronics, Ursus Breweries, Microsoft, Procter & Gamble, Granini, Omv Petrom, Carrefour, HP, Citibank, Sanofi Aventis, Nestle, Albalact, Whirlpool.
“Aceasta tranzactie completeaza expansiunea noastra in zona Balcanilor. Am avut un parteneriat strans cu agentia timp de 10 ani si ma bucur ca in sfarsit am finalizat aceasta casatorie”, a declarat Richard Pinder, chief operating officer Publicis Worldwide.
Contactat de Wall-Street.ro, Teddy Dumitrescu a afirmat ca primele discutii au fost purtate in urma cu peste 10 ani.
“La inceput nu au fost negocieri, ci mai degraba discutii si scenarii «what-if». Nici noi, nici partenerii nostri de la Publicis Groupe, nu aveam nicio urgenta in a perfecta o tranzactie. Pe de alta parte, de-a lungul ultimilor 10 ani,