În plină iarnă echipa patronată de Gigi Becali a lansat "Berea Steaua", la 3 lei doza, şi "Cola Steaua", din care vrea să vândă un milion de sticle pe an
Steaua este cea mai iubită echipă de fotbal din România, cu milioane de suporteri, o piaţă de desfacere importantă pentru produsele care poartă numele clubului. Aşa au apărut pe piaţă, în mai puţin de o săptămână, "Cola Steaua" şi "Berea Steaua".
După ce, anul trecut, piaţa băuturilor făcea cunoştinţă cu două sortimente de vin Steaua: Merlot şi Fetească Albă. Motivaţi de succesul pe care l-au avut cu vinul, cei de la Steaua şi-au diversificat oferta de produse, iar ambiţiile comerciale sunt mari. Astfel, dacă în mai puţin de şase luni de la lansare se şi vânduseră 20.000 de sticle de vin, FC Steaua aşteaptă să vândă milioane de sticle de cola şi milioane de doze de bere.
3 lei o bere cu sau fără alcool
Iar "Berea Steaua", lansată miercuri, cu o zi înaintea meciului cu Liverpool, chiar dacă nu a apărut pe piaţă într-un moment prielnic, în condiţiile în care temperatura trece cu greu de zero grade, ar trebui să se vândă foarte bine. Mai ales că nu este foarte scumpă, doar 3 lei doza, iar linia de producţie este capabilă să scoată pe piaţă câte 70.000 de doze pe oră, cum a şi explicat directorul de marketing al FC Steaua, Bobby Durbac: "Clubul nostru lansează berea Steaua, care va fi disponibilă în două variante, cu alcool şi fără alcool. Este un produs fabricat în Uniunea Europeană, care respectă standardele de calitate. Linia de producţie are o capacitate de minimum 70.000 de doze pe oră şi va avea aceeaşi rută ca şi Cola Steaua. Am reuşit să întregim gama de băuturi, pentru că deja avem un vin Steaua, cola Steaua şi berea. În curând vor apărea şi alte produse".
Spusele şefului marketingului stelist au fost întărite de preşedintele Valeriu Argăseală care anunţă noi şi noi lansări. În v