RCS&RDS, cel mai mare operator de televiziune pe piata locala, lanseaza din decembrie televiziunea generalista Zece TV, obiectivele fiind ca in aproximativ un an si jumatate aceasta sa ajunga intre primele trei,patru cele mai urmarite posturi din Romania, a declarat intr-o conferinta de presa Radu Moraru, managerul de proiect al noului canal si fostul prezentator al emisiunii Nasul de la B1 TV.
Prin aceasta initiativa compania de telecomunicatii mizeaza pe atragerea de noi abonati in lupta stransa pe care o duce cu UPC Romania, dar mai ales Romtelecom, companie care de altfel a inceput sa lanseze propriile canale de televiziune.
Postul va fi lansat pe 10 decembrie si va receptionat de toti abonatii de televiziune ai RCS&RDS.
Pana in februarie cand va fi finalizata grila de programe vor fi difuzate filme, emisiunea Nasul, dar si emisiuni cu diferite premii, dedicate in special sarbatorilor de iarna.
Canalul va incepe sa emita difuzand formate achizitionate din alte tari, investitia in noul canal de televiziune fiind de circa 10 milioane de euro in 201, dar bugetul ar putea fi marit.
Radu Moraru (foto) a afirmat ca pana acum nu au fost stabilite targeturi de audienta ori de venituri din publicitate, aceste lucruri urmand sa fie stabilite in toamna anului viitor, dar a precizat ca isi doreste ca noul post sa ajunga in primele trei-patru canale generaliste din Romania in circa 18 luni de la lansare.
El a mai precizat ca va incerca sa atraga un public cat mai numeros si ca spera ca postul sa fie inclus si in ofertele celorlati operatori, in cazul in care telespectatorii vor cere acets lucru.
Pe de alta parte, conform informatiilor Mediafax, care citeaza proiectului depus la CNA pentru obtinerea licentei Zece TV, investitia initiala pentru lansarea acesteia este de 1,18 milioane de euro, iar in anii 2011, 2012 si 2