Cântăreaţa şi-a inaugurat, ieri, în Ciudad de México, prima sală de fitness din viitorul lanţ "Hard Candy Fitness". Sursa: REUTERS
Întâmpinată de numeroşi fani şi de primarul din Ciudad de México, Marcelo Ebrard, Madonna a tăiat panglica de la intrarea în noul ei club de fitness din oraş, o clădire elegantă, care are o suprafaţă 3.200 de metri pătraţi şi două etaje, situată într-un cartier select al metropolei mexicane.
Puternic mediatizat şi onorat de aproximativ 700 de invitaţi "speciali", aleşi personal chiar de diva pop, evenimentul a atras şi critici cu privire la selectarea locului. Mai multe voci din anturajul vedetei au considerat Ciudad de México drept o alegere prea puţin inspirată şi au spus că existau, cu siguranţă, alte locuri asupra cărora Madonna ar fi putut să-şi pună amprenta.
Artista, însă, are o cu totul altă părere. În primul rând, spune ea, s-a ataşat de metropolă în timpul ultimului său megaturneu de promovare, "Sticky&Sweet Tour", care i-a adus încasări de 408 milioane de dolari, sumă depăşită numai de Rolling Stones şi al lor "A Bigger Bang Tour".
Rampă de lansare către lume
"Intenţia noastră este de a folosi Ciudad de México drept etapă iniţială, de cizelare a mărcii înainte ca aceasta să fie dusă mai departe în alte ţări şi chiar în toată lumea", a spus Madonna, care s-a declarat atrasă deopotrivă de cultura, arta şi obiceiurile culinare ale Mexicului.
Sala de fitness este decorată cu fotografii de-ale divei pop, cu un afiş gigant al ultimului său album, "Celebration", dar şi cu numeroase vitralii care îi reproduc chipul în diferite ipostaze şi care au fost realizate în stilul desenelor cu Marilyn Monroe, semnate de Andy Warhol.
Fără fiţe, dar profesionist
Un abonament lunar în clubul de fitness al Madonnei costă 2.000 de pesos, aproximativ 160 de d