Venit de la o intalnire cu echipa de conducere a hotelului Hilton si inca sub impresia meciului de fotbal care a avut loc cu o seara inainte intre Barcelona si Real Madrid, George Copos a rememorat traseul sau in lumea afacerilor, la 20 de ani de la deschiderea primei patiserii Ana Pan si pana la ceea ce inseamna in prezent Ana Holding.
In timpul scurt dintre sedinta cu board-ul hotelului Hilton si plecarea, a doua zi, la ora 5 dimneata spre santierul de la Brasov, unde va ramane pana in Ajunul Craciunului pentru a se asigura ca finalizarea lucrarilor nu depaseste aceasta data, Copos si-a acordat un ragaz pentru a pune in balanta deciziile investitionale bune si pe cele mai putin inspirate, in 20 de ani de experienta in mediul de business romanesc.
“Investitia de 10 milioane in modernizarea hotelurilor de la la Poiana Brasov este o greseala. Nu am castigat pana acum niciun leu de la hotelurile din Brasov, insa aveam doua alternative: sa inchid santierul, sa las 200 de someri ori sa astept investitiile statului in infrastructura si zapada artificiala - ar fi fost alternativa corecta - sau sa riscam si sa facem investitii”, spune Copos, care insista pe faptul ca, fara o autostrada Constanta - Timisoara - Arad, nu se poate face turism profitabil in Romania.
De asemenea, el spune ca, aducand o echipa de arhitecti din Titol, a deranjat toata comunitatea arhitectilor din Brasov, care nu au luat nici o felie din tortul de jumatate de milion de euro, suma platita ca onorariu. "Am crezut ca in criza vom construi la un raport mai bun calitate-pret".
Si investitia in hotelul Europa de la Eforie Nord este o dezamagire pentru Copos, tot din cauza infrastructurii slab dezvoltate. Pe lista investitiilor neinspirate se regaseste si portul privat de agrement Ana Yacht Club, cu o capacitate de 70 de ambarcatiuni cu pescaj maxim de 3 metri, intrucat omul d