Craiovenii nu vor mai fi nevoiţi să meargă la cumpărături în centrele comerciale din Capitală pentru a-şi cumpăra haine şi încălţăminte de firmă. Centrul comercial va fi ocupat în proporţie de 80% până la sfârşitul anului, estimează agentul de închiriere contractat de dezvoltator.
S-au dus zilele când oltenii mergeau în Bucureşti sau chiar în străinătate să-şi cumpere haine de calitate sub un brand cunoscut. Din 2011, odată cu deschiderea noului centrul comercial din curtea uzinei Electroputere, locuitorii oraşului vor putea merge la shopping în magazine ca Zara, C&A sau H&M. Cel puţin aşa susţin reprezentanţii firmei DTZ Echinox, cea care se ocupă de preînchirierea centrului comercial. Răzvan Sin , Head of Retail Department în cadrul companiei, estimează că până la sfârşitul anului centrul comercial va avea un grad de ocupare de peste 80%. „Suprafaţa ocupată în acest moment este de 68% iar până la sfârşitul anului va depăşi 80% întrucât vom finaliza contracte cu magazine care ocupă suprafeţe de peste 1,000 de mp ca Zara, H&M, C&A, Altex, Flanco, Pure Fitness etc.”,a declarat Sin pentru Adevărul. Acestora li se adaugă brand-urile partenere Auchan-Leroy Merlin, Decathlon, Kiabi şi Norauto.
Pe lângă shopping, Electroputere Parc va avea şi o zonă importantă de distracţii. „Proiectul va avea o componentă importantă de entertainment cu The Light Cinemas, care operează şi cinematograful din Liberty Center din Bucureşti, şi o zonă destinată cafenelelor şi restaurantelor care va beneficia de o terasă exterioară amplasată la etajul întâi. Tot la etajul întâi va opera şi lanţul polonez de săli de fitness, Pure Fitness, care a deschis de curând prima locaţie în AFI Cotroceni Park”,a mai spus Sin. În cadrul mall-ului vor fi create aproximativ 1.500 de locuri de muncă, estimează coordonatorii proiectului.
Mall-ul, deschis în noiembrie 2011
Electro