Zeci de curse au fost amanate sau anulate pe Aeroportul Otopeni din Capitala. Reprezentantii aeroportului sustin ca de vina sunt conditiile meteo, in timp ce zeci de pasageri acuza aeroportul si companiile aeriene de lipsa de comunicare si se plang ca sunt lasati sa astepte fara sa primeasca nicio informatie. Mai mult, in discutie a intrat si firma care se ocupa de degivrarea avioanelor care este acuzata ca nu a fost pregatita sa faca fata conditiilor meteo.
Mai multe persoane care aveau planuite curse cu compania aeriana Tarom s-au plans ca nu a existat nicio comunicare intre cei de la aeroport si oamenii care asteptau si ca nimeni nu a putut sa afle cat vor fi zborurile amanate sau daca vor mai decola in cursul zilei de miercuri.
"Am avut avion programat sa decoleze la ora 9:15 si pana la ora 15:30 singura informatie pe care am primit-o a fost doar acel mesaj de "delay" de pe ecranul cu zboruri. Nimeni nu ne-a spus absolut nimic. Am stat si am asteptat fiecare cum am putut. Din cate am vazut, doar cursele Tarom au ramas la sol. Toate celelalte companii aeriene straine au decolat", a declarat Radu Bîrză, corespondentul HotNews.ro la fata locului.
Martorii ne-au declarat ca, in cazul cursei Tarom spre Barcelona (programata sa decoleze dimineata la ora 09:15), abia la ora 15:30 a inceput procedura de imbarcare. Calatorii au fost informati ca dupa ce se termina procesul de dezghetare, in jurul orei 18:00, avionul va decola spre Barcelona.
"Stewardesa ne-a spus ca "Astea sunt conditiile meteo, nu avem ce face". Cand am intrebat de ce totusi companiile straine au zburat, iar pe noi nu ne-a informat nimeni, ne-a spus ca "Nicio o cursa Tarom nu a decolat si ca noi sa fim fericiti ca suntem unul din cele cateva zboruri care vor fi efectuate". In avion am fost imbarcati 91 de persoane. Acum e trecut de ora 18:00 si nu am plecat. A