După ce a tăiat panglica împreună cu prefectul Constantin Trihenea şi ministrul Economiei, Ion Ariton, Boc a trecut la testul cu paharul de apă. S-a urcat la volanul unui Duster, şi-a tras scaunul în faţă, a aşezat paharul pe bord şi a pornit pe şoseaua nou-nouţă. Copilot i-a fost sibianul Ion Ariton. Evenimentul, foarte important pentru sibieni, a fost confiscat de PDL. Primarul Klaus Johannis nu a participat la ceremonie pentru că nu a fost invitat.
Nici măcar preşedintele Consiliului Judeţean Sibiu, Martin Bottesch, nu a fost chemat la inaugurare. Întrebat de reporterul Cancan de ce nu l-au invitat pe Johannis, Boc a răspuns că „orice sibian poate veni la inaugurare fără a avea invitaţie", cu atât mai mult primarul, „care este la el acasă". Ţn schimb, a venit pe centură toată suflarea PDL Sibiu, de la parlamentari la directorii de deconcentrate şi simpli membri.
Centura ocolitoare a Sibiului a costat aproximativ 100 de milioane de euro, din care 14 milioane au fost plătite pentru exproprieri. Banii provin din fonduri europene ISPA şi ale Guvernului României. Noua şosea măsoară 16,60 kilometri de autostradă şi 3,6 kilometri de drum naţional. Partea de autostradă face parte din Culoarul IV European, care va face legătura între Constanţa de Nădlac.
După ce a tăiat panglica împreună cu prefectul Constantin Trihenea şi ministrul Economiei, Ion Ariton, Boc a trecut la testul cu paharul de apă. S-a urcat la volanul unui Duster, şi-a tras scaunul în faţă, a aşezat paharul pe bord şi a pornit pe şoseaua nou-nouţă. Copilot i-a fost sibianul Ion Ariton. Evenimentul, foarte important pentru sibieni, a fost confiscat de PDL. Primarul Klaus Johannis nu a participat la ceremonie pentru că nu a fost invitat.
Nici măcar preşedintele Consiliului Judeţean Sibiu, Martin Bottesch, nu a fost chemat la inaugurare. Întrebat de reporterul Cancan de c