Elena Udrea vrea ca turismul românesc să fie promovat în filme. Ministrul de resort s-a întâlnit cu câţiva regizori români, pentru a-i convinge să introducă în viitoarele lor producţii şi imagini din zone turistice, care-i pot atrage pe străini.
Elena Udrea vrea ca turismul românesc să fie promovat în filme. Ministrul de resort s-a întâlnit cu câţiva regizori români, pentru a-i convinge să introducă în viitoarele lor producţii şi imagini din zone turistice, care-i pot atrage pe străini, scrie ziarul Gândul.
Ministrul Turismului vrea să profite de succesul filmului românesc. Cum din ce în ce mai multe pelicule autohtone iau premii importante la Cannes sau Berlin, Elena Udrea se gândeşte să le folosească pe post de ambasadori ai turismului naţional.
Concret, Udrea propune ca pe viitor, regizorii să-şi adapteze scenariile, în aşa fel încât peisaje, tradiţii sau dansuri tradiţionale să apară în filmele lor.
Ministrul are deja în minte anumite locuri ce ar merita promovate în filme. De exemplu, Transfăgărăşanul şi Delta Dunării.
În compensaţie, ministerul ar urma să co-finanţeze costurile de producţie ale filmului.
Astfel de practici sunt obişnuite la Hollywood. De zeci de ani, filmele din Statele uUnite promovează, aproape la nivel subliminal, cam orice lucru care poartă o amprentă americană : de la o cutie de Coca-Cola "uitată" pe un colţ al unei mese, până la mărci de maşini, filmate din unghiuri evident foarte convenabile. Ca să nu mai vorbim de celebrul hot-dog american sau de şi mai celebrele arcade aurii ale unui lanţ de restaurante fast-food. Cosmin Ruscior, despre turismul promovat în filme.
Elena Udrea vrea ca turismul românesc să fie promovat în filme. Ministrul de resort s-a întâlnit cu câţiva regizori români, pentru a-i convinge să introducă în viitoarele lor producţii şi imagini din zone turistice, care-i pot a