Conceptul Flex utilizat de Opel pe noul model Astra Sport Tourer înseamnă confort și o organizare aproape militărească. Noul model al constructorului Opel impresionează prin ţinuta de drum, confort şi versatilitate. Iată un posibil campion în segmentul compact.
Constructorul german insistă justificat asupra ideii de Sport Tourer, evitând cu obstinaţie noţiunea de Caravan. Cel mai spaţios şi mai versatil membru al familiei Astra este gândit de echipa de designeri astfel încât să nu se compromită în niciun fel impactul vizual.
Maşina trebuie să îndeplinească rolul de transportator sub aspectul unui model dinamic, suficient de interesant din punct de vedere estetic pentru cumpărătorii cu familie mare şi inimă sportivă.
Citiţi şi:
Nissan LEAF este Maşina Anului 2011 în Europa
Toyota RAV4 EV Concept
Echipa de designeri condusă de Marc Adams a dorit ca agilitatea şi competenţa rutieră a noului Astra Sport Tourer să fie evidentă de la prima privire. Ambiţia lor a fost aceea de a crea un model pe care oamenii să îl conducă nu doar din prisma valenţelor practice, dar pe care să îl şi iubească pentru cum arată.
Spaţiul de încărcare este generos. Capacitatea de 1.550 de litri este foarte mare pentru un break de segment compact, peste concurenţii VW Golf şi Ford Focus, dar cu 50 de litri în urma lui Renault Megane.
Fflex confort
Opel pune foarte mare accent pe confortul utilizării resurselor maşinii, astfel că Astra oferă pasagerilor scaune spate FlexFold, copertină Easy Acces Cover şi sistem de depozitare FlexOrganiser. Ce înseamnă toate acestea? FlexFold permite plierea automată a scaunelor printr-o simplă apăsare de buton, în timp ce FlexOrganiser defineşte un ansamblu de dispozitive gândite pentru organizarea judicioasă a încărcăturii din portbagaj. Nimic nu o să joace, nimic nu o să mai facă zgomot.
Lung