Zborurile Tarom, reluate, dar au întârzieri de 60-90 minute
Compania Tarom a anunţat că a reluat ieri toate zborurile, după ce acestea au fost anulate miercuri din cauza vremii nefavorabile, însă majoritatea curselor înregistrează întârzieri între 60 şi 90 de minute din cauza condiţiilor specifice de operare pe timp de iarnă, potrivit Mediafax.
Până la ora 11.00, nicio cursă a companiei nu a fost anulată.
"Îi asigurăm pe toţi pasagerii noştri, precum şi pe rudele acestora, că se face tot posibilul pentru reluarea condiţiilor normale de călătorie. Precizăm că s-au luat toate măsurile necesare şi că nu este niciun motiv de îngrijorare referitor la desfăşurarea în bune condiţii a zborurilor Tarom. În prezent, se operează cu întârzieri din cauza faptului că aeronavele trebuie să fie devigrate pentru a putea decola în condiţii de siguranţă", a declarat, într-un comunicat, directorul general al companiei, Ruxandra Brutaru.
Pasagerii zborurilor anulate din cursul zilei de miercuri au posibilitatea să îşi reprogrameze călătoriile sau să solicite rambursarea contravalorii biletelor lor, în cazul în care nu mai doresc să călătorească.
Pasagerii care urmează să călătorească cu Tarom sunt rugaţi să contacteze compania, pentru informaţii legate de situaţia zborurilor lor.
Încrederea românilor în agenţiile de turism a crescut cu 10% în acest an
Agenţiile de turism se străduiesc să atragă cât mai mulţi clienţi şi să insufle mai multă încredere clienţilor lor. Unele dintre firme au reuşit acest lucru dar altele nu. Dar cert este că românii au un pic mai multă încredere în agenţiile de turism decât anul trecut. Publicul a perceput importanţa consultanţei pe care o oferă agenţii de turism, mai ales în această perioadă de criză economică, ceea ce a determinat, conform estimărilor Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT