Tot mai multi ieseni au reclamat frigul din mijloacele de transport in comun ale Regiei Autonome de Transport Public, odata cu scaderea temperaturii. Sefii institutiei au recunoscut ca au probleme, dar au promis remedierea acestora in cel mai scurt timp. Sesizarile au vizat in special tramvaiele BE 4/4. "Acolo, intr-adevar, au fost o serie de probleme legate in special de remorcile de la BE 4/4. Unele dintre acestea nu sunt incalzite, dar vom achizitiona cat de curand sobe si pentru ele. In rest, vatmanii sunt obligati sa dea drumul la caldura in saloanele tramvaielor", a declarat purtatorul de cuvant al RATP.
Frig este si in autobuzele Regiei. Cele 30 autobuze Renault creeaza in prezent cel mai mare disconfort. "Ele au fost transformate sa functioneze cu GPL si atunci au fost afectate sistemele de incalzire ale acestor autobuze. Vom achizitiona cat de curand sobe pentru a pune la punct si aceste autobuze. Exista, insa, situatii in care sigurantele aerotermelor se ard in timpul curselor, iar acestea sunt inlocuite abia dupa retragerea autobuzelor la garaj. De aici, probabil, apar si sesizarile ca este frig in mijloacele de transport", a mai precizat Adrian Mihai.
Tot mai multi ieseni au reclamat frigul din mijloacele de transport in comun ale Regiei Autonome de Transport Public, odata cu scaderea temperaturii. Sefii institutiei au recunoscut ca au probleme, dar au promis remedierea acestora in cel mai scurt timp. Sesizarile au vizat in special tramvaiele BE 4/4. "Acolo, intr-adevar, au fost o serie de probleme legate in special de remorcile de la BE 4/4. Unele dintre acestea nu sunt incalzite, dar vom achizitiona cat de curand sobe si pentru ele. In rest, vatmanii sunt obligati sa dea drumul la caldura in saloanele tramvaielor", a declarat purtatorul de cuvant al RATP.
Frig este si in autobuzele Regiei. Cele 30 autobuze Renault creeaza in prezen