Transpusă într-un film de Hollywood, povestea Anastasiei Soare ar fi o trilogie de succes. Asta pentru că în spatele celui mai faimos brand românesc din America se află trei viziuni de business diferite: deprinse la 30, 50 şi 70 de ani.
Anastasia Soare îşi butonează smartphone-ul în căutarea unui scurt filmuleţ animat, o combinaţie între „Femeia Fantastică" şi „Eroina care salvează lumea cu...penseta", conceput de fiica ei, Claudia, ca o surpriză de aniversare. „Trebuie să-l vezi, l-a botezat Super Anastasia şi e foarte amuzant", râde cea supranumită „Regina Sprâncenelor de la Hollywood", legându-şi centura de siguranţă şi afundându-se mai comod în scaunul Business Class. La începutul lunii octombrie, după Paris Fashion Week, românca era gata să zboare spre Bucureşti pentru lansarea primului salon „Anastasia". Fiica sa rămăsese în L.A, cartierul general al companiei, pentru că businessul nu poate funcționa fără unul dintre cei doi „parteneri" de bază.
Ultimatum în Familie
Parteneriatul care durează deja de 13 ani a început, însă, cu poticneli. Când avea 18 ani, Claudia (acum în vârstă de 32 de ani) a fost concediată de propria sa mamă din slujba de recepționistă la salon. Motivul: întârziase de trei ori consecutiv. Și-a găsit alt job, dar după două săptămâni s-a întors la salon pentru a-i cere mamei bani cu împrumut pentru chiria apartamentului în care se mutase.
„Atunci i-am spus: «Ai vrut să fii independentă? Să fii independent înseamnă să-ţi plăteşti singur chiria»", își amintește Anastasia, zâmbind. Nu i-a dat bani, ci un al doilea job, cu o condiție categorică: „Dacă mai întârzii o singură dată, nu vei mai lucra niciodată cu mine".
În prezent, Claudia este vicepreşedinte şi se ocupă de funcționarea și dezvoltarea brandului. De la adolescenta timidă, care se chinuia să nu se piardă cu firea în fața clienților-vedetă, a ajuns o adevăra