De la whisky-uri japoneze la ţigări de foi honduriene şi de la single malt-uri de 30 de ani la trabucuri pentru femei, proprietarii unui nou magazin din Capitală promit să aducă cea mai rafinată gamă de băuturi şi tutun de lux din România.
The Room a fost deschis anul acesta pe Calea Victoriei. „Este zona optimă pentru magazinele de lux. Iar în ultima perioadă chiriile au scăzut, au reînceput să se deschidă magazine, nu mai ai senzaţia de bulevard părăsit, de acum un an“, explică alegerea Andreea Ciocan, unul dintre cei trei parteneri care au fondat Gent`s Tobacco (compania care deţine The Room), şi Bogdan Ciocârlan, unul dintre cei mai cunoscuţi oameni din piaţă, acum consultant în cadrul Gent`s Tobacco.
Şi au dreptate; doar că, în momentul de faţă, pe Calea Victoriei există nu mai puţin de patru magazine de tutun: JPB, Casa del Habano, Tobaccoshop şi The Room, ceea ce ridică întrebarea cu ce mai poţi veni nou pentru a ieşi în evidenţă în fața unui număr redus de clienţi, specific unui business de nişă.
În primul rând, cu excepţia celui din urmă, toate sunt puncte de desfacere ale importatorilor de ţigări de foi. Ceea ce, spun reprezentanţii The Room, ei înşişi cu experienţă anterioară în firmele distribuitoare de tutun si accesorii, poate fi considerat un avantaj: „Magazinele care au în spate un importator preferă să-şi promoveze produsele aduse, şi aşa unii au, de exemplu, doar trabucuri cubaneze, alţii, doar noncubaneze. Noi am putut să luăm din fiecare şi avem acum, probabil, cea mai diversă gamă de ţigări de foi“.
Trabucuri pentru doamne
Ce îi diferenţiază, însă, cu adevărat, este gama de băuturi comercializate. „Recent, un cuplu de străini ne-a rugat să le facem o fotografie în faţa peretelui unde sunt expuse sticlele, pentru că nu mai văzuseră niciodată la un loc aceste băuturi. Cu asta ne mândrim cel mai mult, cu selecţia br