Cu o zi înainte de Moş Nicolae, alexăndrenii au colindat magazinele pentru a găsi cadoul perfect de pus în ghetuţe. Comercianţii s-au pregătit şi ei pentru a ieşi în întâmpinarea “moşului” cu oferte variate şi cu preţuri pentru toate buzunarele.
Pentru majoritatea părinţilor prima oprire în căutarea cadoului de moş a fost la magazinele de jucării. Fascinaţi de reclamele tv la jucării de firmă, difuzate zilnic pe canalele de desene animate, copiii i-au scris moşului în acest an să le aducă jucăriile din reclame. Comercianţii au anticipat cererea şi au umplut rafturile cu jucării ca la televizor. “ Am adus foarte multe jucării la care se face reclamă pe canalele de copiii. Ştiam că aşa ceva vor dori copii. S-au căutat foarte mult “ Roata olarului” şi “Meşterul Manole”, preţurile fiind în jur de 50 de lei. Noi am adus şi bebeluşii din reclame, dar pentru că au preţuri de 200 sau 250 de lei nu prea s-au cumpărat”, ne-a spus Mihai Cuş, reprezentantul magazinului de pe strada Constantin Brâncoveanu.
Mihaela Dulgheru, o mămică de 29 de ani a venit la magazinul de jucării să compere, în numele moşului, cadoul perfect pentru fetiţa ei de 5 ani . “ Ea vrea o păpuşă Hanna Montana şi am venit să caut aşa ceva. Nu este foarte scumpă, cu 25 de lei o să-i pun cadoul perfect în ghetuţe”, ne-a spus mămica.
Gadgeturi de la Moş Nicolae
La vremuri noi, şi aşteptările copiilor de la moş au fost anul acesta diferite faţă de anii trecuţi. Dacă moşul îi mulţumea pe micuţi în trecut cu câteva dulciuri, generaţia actuală de puşti vrea ca moşul să le aducă aparatură hi-tech. “ Copilului meu de 8 ani mi-a zis că moşul vrea să îi aducă un ipod, dar nu îmi permit aşa ceva, costă 1000 de lei. O să îi iau un mp4 că e 200 de lei, sper să se bucure şi aşa. O să îi spun că moşul nu e prea priceput la aparatele astea modern”, ne-a spus Marius Bunea, un tătic de 38 de ani.