Casele de modă au fost cuprinse de febra tridimensionalului, şi-au pus designerii la creat ochelari şi vor să dicteze trendul în cinematografe. Sursa: SHUTERSTOCK
1 /.
Atunci când au creat ochelarii pentru filmele, fotografiile sau jocurile 3D, companiile de electronice s-au gândit mai puţin la design şi mai mult la utilitatea lor. Majoritatea modelelor sunt din plastic, iar cei mai ieftini, chiar gratuiţi, au ramele din carton. Dar lucrurile sunt pe cale să se schimbe semnificativ.
Designerii de la marile case de modă, precum Gucci, Armani sau Calvin Klein, au ajuns la concluzia că nu poţi sta în fotoliul de cinema uitându-te la Avatar şi să arăţi ca un schior.
În plus, o mare problemă poate fi faptul că ochelarii pentru 3D nu se potrivesc cu ţinuta. Până la urmă, chiar dacă nu te interesează trendul, trebuie să te gândeşti la faptul că în curând vei avea parte de tridimensional aproape la orice pas. Cum ieşi din casă va trebui să vizualizezi reclamele stradale, revistele de la chioşcul cu ziare, toate în 3D.
Exact la asta s-au gândit şi casele de modă care vor să facă din ochelarii pentru imaginile tridimensionale un ac cesoriu de nelipsit. Deocamdată, modelele nu oferă şi protecţie solară.
225 de dolari ca să fii mai cool
Ochelarii 3D de la Gucci, unisex, au fost creaţi în stilul "aviator", model în mare vogă în anii ’80. Pentru început vor apărea doar în reţeaua casei de modă din America, iar o pereche va costa 225 de dolari.
"Pe lângă lookul premium, ochelarii Gucci 3D sunt creaţi cu o înaltă tehnologie multi strat care permite o vizionare foarte bună şi un contrast superior", explică reprezentanţii celebrei case de modă.
Cei de la Calvin Klein au fost mai harnici, din ianuarie fanii tridimensionalului pot alege dintre trei modele: Safari şi Havana pentru bărbaţi şi