Au demarat lucrările la podul hobanat ce face parte din proiectul prin care Splaiul Independenţei va fi legat de de Autostrada Bucureşti-Piteşti, potrivit NewsIn.
Din 2013, bucureştenii vor încă o variantă de a ieşi pe Autostrada Bucureşti-Piteşti, după ce Primăria Capitalei a demarat lucrările la proiectul Penetraţie Splaiul Independenţei - A 1, în valoare de 138 de milioane de euro. "Pe cei care doresc să plece în partea de vest, noua cale rutieră îi va scoate pe A1″, a spus primarul general, Sorin Oprescu.
Prima fază a proiectului este un pod hobanat peste Dâmboviţa, construit între strada Piatra Craiului şi Şoseaua Virtuţii, care ar trebui finalizat în vara anului 2012. Prima etapă este podul hobanat, urmând etapa a doua până în Şoseaua de centură, iar etapa a treia legătura cu autostrada A1″, a declarat Mădălin Dumitru, şeful Direcţiei de Infrastructură din cadrul Primăriei Capitalei.
În funcţie de segmentul lucrării, vor fi câte două, respectiv trei benzi pe sens. În plus, vor fi amenajate şi piste pentru biciclişti.
Au demarat lucrările la podul hobanat ce face parte din proiectul prin care Splaiul Independenţei va fi legat de de Autostrada Bucureşti-Piteşti, potrivit NewsIn.
Din 2013, bucureştenii vor încă o variantă de a ieşi pe Autostrada Bucureşti-Piteşti, după ce Primăria Capitalei a demarat lucrările la proiectul Penetraţie Splaiul Independenţei - A 1, în valoare de 138 de milioane de euro. "Pe cei care doresc să plece în partea de vest, noua cale rutieră îi va scoate pe A1″, a spus primarul general, Sorin Oprescu.
Prima fază a proiectului este un pod hobanat peste Dâmboviţa, construit între strada Piatra Craiului şi Şoseaua Virtuţii, care ar trebui finalizat în vara anului 2012. Prima etapă este podul hobanat, urmând etapa a doua până în Şoseaua de centură, iar etapa a treia legătura cu autostrada A1″, a declarat Mădăl