Publicaţia este în continuare pe primul loc în preferinţele românilor, cu vânzări medii de 91.006 exemplare. „Adevărul“ a avut în perioada iulie-septembrie vânzări mai mari decât „Jurnalul Naţional“ şi „România liberă“ la un loc.
Cele mai recente date publicate de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) relevă că „Adevărul" rămâne lider al ziarelor de calitate, poziţie pe care o ocupă de aproape doi ani.
În perioada iulie-septembrie 2010, ziarul a avut vânzări medii de 91.006 exemplare pe apariţie. Principalul său competitor, „Jurnalul Naţional", a rămas mult în urma cotidianului „Adevărul", ajungând la vânzări medii de 46.074 de exemplare pe apariţie.
Publicaţia cu cea mai importantă creştere
Mai toate publicaţiile au avut o uşoară scădere în vânzări, o evoluţie naturală pentru perioada de vară. De altfel, chiar dacă luna august a fost mai slabă pentru „Adevărul" (83.623), în septembrie, acestea au urcat la 90.725 de exemplare. Ziarul „România liberă" se învârteşte în jurul a 40.000 de exemplare vândute.
„Evenimentul zilei" a atins cel mai scăzut nivel din istoria sa. În perioada iulie-septembrie, ziarul a avut vânzări medii de 20.003 exemplare pe apariţie.
Luna septembrie a fost chiar mai slabă, ajungând să scadă sub nivelul de 20.000 de exemplare. Cele două publicaţii ale Publimedia, „Gândul" şi „Ziarul Financiar", au ajuns la acelaşi nivel: aproximativ 12.200 de copii.
„Click!", cel mai vândut ziar din România
Tabloidul „Click!", parte a Adevărul Holding, rămâne cel mai vândut ziar din România, cu o medie de 193.222 de exemplare pe apariţie. Acesta este urmat de „Libertatea", care vinde cu 66.747 de exemplare mai puţine decât „Click!". Tabloidul „Cancan" nu stă deloc bine la capitolul vânzări, ajungând la 55.519 exemplare.
Ziarul „Adevărul" trece Prutul
Adev