Grupul Rompetrol, unul dintre principalii investitori in publicitate din domeniul energiei, va investi anul viitor circa 10% din bugetul de marketing in mediul online, a declarat Mihai Dinculescu, brand building manager al Grupului Rompetrol.
Anul acesta, intre 5 si 7 procente din bugetul de marketing al grupului au fost alocate mediului online, a spus Mihai Dinculescu, intr-un interviu acordat Wall-Street.ro. Cea mai importanta componenta a bugetului, de circa 70% a fost investita in promotii.
“De aproape trei ani, la Rompetrol s-a infiintat o directie de one-to-one la departamentul de marketing, prin care incercam sa includem canalul online in cat mai multe campanii pe care le dezvoltam. Pot sa spun ca in ultimul an, un an jumatate, toate campaniile pe care le dezvoltam au si o componenta de online. Indiferent ca vorbim de o promotie in statii, de o campanie corporate, o campanie de CSR, toate au si o componenta de online”, a precizat Dinculescu.
Procentul din buget alocat online-ului va creste anul viitor pana la 10% pe de o parte pentru ca Rompetrol isi propune sa lanseze campanii exclusiv online, iar pe de alta parte, deoarece la inceputul anului va fi construit un nou site corporate. Compania a invitat la pitch-ul pentru constructia site-ului trei agentii de interactive: Green Pixel, Infinit Solutions si Kondiment. Castigatorul va fi anuntat in luna ianuarie.
Recent, Rompetrol a castigat trei premii la festivalul comunicarii online Internetics, pentru brandul de carburant Efix, care a fost promovat printr-o campanie exclusiv online. Elementul central al campaniei, semnata de agentia Odyssey, a fost un spot viral de circa trei minute, in care angajatii unui service auto cantau la injectoare pentru a-i demonstra clientului ca sunt curate daca a folosit Efix. “Concert la injectoare” a castigat premiul pentru Cel mai bun viral la Intern