Pliante, cataloage şi CD-uri cu staţiunea au ajuns la târgurile de turism din întreaga lume.
Staţiunea balneară Călimăneşti a ajuns să fie promovată la târgurile internaţionale de turism, prin cataloage, pliante şi CD-uri editate în limbile engleză, română si bulgară. Ion Didoiu, secretarul Primăriei Călimăneşti, ne-a spus: „Bazele colaborării între România şi Bulgaria au fost puse în urma unor vizite reciproce făcute de noi la Strelcha, în apropiere de Plovdiv, vizită care a fost retunată de partea bulgară. Prin fonduri ale Uniunii Europene a fost realizat un proiect intitulat «Turism pentru încurajarea cooperării inter-regionale» prin care staţiunile Strelcha şi Călimăneşti sunt promovate la târgurile de turism din toată lume".
40 de francezi în vizită la Călimăneşti
Aşa se face că secretarul primăriei ajutat de câţiva colegi au stâns date, fotografii, au tradus din limba română în limba engleză informaţiile despre oportunităţile staţiunii vâlcene, operaţiuni care nu au implicat costuri, iar partea bulgară a editat în limbile bulgară, engleză şi română o mapă care conţine pliante şi CD-uri despre cele două staţiuni. În ultimele luni, informaţii despre staţiunea de la poalele Muntelui Cozia au apărut în Târgurile Internaţionale de Turism din China (Beijin), Franţa, Austria, Grecia. Mapele sunt oferite cu precădere oamenilor din mediul de afaceri sau jurnaliştilor care vizitează staţiunea. „După ce au văzut prezentarea la Târgul Internaţional din Franţa, o delegaţie formată din 40 de francezi au vizitat staţiunea Călimăneşti. Ne aştepăm ca numărul celor care să vină să fie mult mai mare", a mai spus secretarul Didoiu.
Mănăstirea Cozia, loc de pelerinaj
În materialul informativ apar locaţiile turistice şi locurile de cazare, hărţi de orientare şi fotografii reprezentative despre frumuseţile naturale şi obiectivele t