Pentru marketingul lor păgubos… M-am săturat să fiu bombardată cu mesaje despre nu ştiu ce promoţie la telefonie mobilă, m-am plictisit de pliculeţele de la bancă despre nu ştiu ce credit revoluţionar, mă revolt în sinea mea, când se iveşte câte un politician dornic de „spălarea” imaginii publice prin sponsorizarea cadourilor de Crăciun şi mă resemnez că va trebui să suport încă un an Crăciunul.
De parcă nu erau Moş Nicolae şi Moş Crăciun îndeajuns de comerciali, s-a ivit o nouă găselniţă: fie Criza cât de rea, ia, neamule, cadoul!…numai ia-l!
Uite aşa aleargă lumea după mine în supermarketuri să-mi etaleze noile sortimente de ciocolată. Uite aşa, când mă duc la chioşcul de ziare, vânzătorul îmi vâră sub nas un ziar cu cartelă de vorbit non-stop sau ultima colecţie de animaţii pentru copii. Uite aşa, când îmi iau bilet la autocar, tipa de la ghişeu îmi spune graţioasă că reducerea de 5% este din partea firmei, „de Crăciun”.
Aş fi ipocrită să spun că nu îmi plac darurile de Crăciun, fie ele cât de neobişnuite (tare aş vrea să se sesizeze băncile cu scutirea de la plata ratei pe luna decembrie), dar vreau să mai respir. Şi cum ştiu că e imposibil, m-am armat cu multă răbdare pentru aceste noi Sărbători de iarnă.
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
Pentru marketingul lor păgubos… M-am săturat să fiu bombardată cu mesaje despre nu ştiu ce promoţie la telefonie mobilă, m-am plictisit de pliculeţele de la bancă despre nu ştiu ce credit revoluţionar, mă revolt în sinea mea, când se iveşte câte un politician dornic de „spălarea” imaginii publice prin sponsorizarea cadourilor de Crăciun şi mă resemnez că va trebui să suport încă un an Crăciunul.
De parcă nu erau Moş Nicolae şi Moş Crăciun îndeajuns de comerciali, s-a ivit o nouă găselniţă: fie Criza cât de rea, ia, neamule, cadoul!…numai ia-l!
Uite aşa aleargă lumea după mine în sup