HotNews.ro este, in acest moment, principala sursa de informare online pentru publicul atras de informatia de calitate si aduce pentru publicul modern ceea ce ziarele de calitate aduc publicului cu valori traditionale, potrivit Studiului Valorilor, cercetare realizata de Starcom MediaVest Group si anuntata luni. Aceasta arata de ce romanii consuma anumite branduri si anumite media in functie de valorile si stilul lor de viata.
Potrivit datelor furnizate de Starcom MediaVest Group, studiul arata ca "in timp ce mai multe titluri, Jurnalul National, Adevarul si Evenimentul Zilei isi disputa publicul traditional, HotNews.ro domina cadranul caracterizat de oamenii care au un simt de apartenenta, dar in acelasi timp nu se supun normelor traditionale si actioneaza dupa propriile dorinte."
Studiul cantitativ a fost derulat de Kantar Media pe un esantion de 2.500 de oameni, reprezentativ la nivel urban si este bazat pe metodologia semiometriei. Cercetarea pleaca de la ideea ca romanii sunt expusi, in medie pe luna, la peste 450 de branduri - "pe care il va alege?" In Romania, studiul s-a desfasurat independent de celelalte tari. El acopera 40 de categorii de produse si imparte populatia in patru cadrane, in functie de doua axe reprezentative: autonomie-comunitate, responsabilitate-dorinta. Vezi aici detalii despre ce arata studiul referitor la consumul romanilor de media si diverse produse, in functie de valorile si stilul lor de viata.
Potrivit metodei de impartire a populatiei, folosita in studiul Starcom, HotNews.ro intra in cadranul publicului definit de amestecul dintre comunitate si placere, deci afiliat, dar mai putin traditionalist si care consuma mai degraba produse premium - vezi detalii aici.
Informatiile oferite de Starcom pentru HotNews.ro, despre rolul si pozitia HotNews.ro:
Studiul Starcom: HotNews.ro joaca rolul