Bucureştenii au golit magazinele din mall în ultimele zile astfel încât comercianţii au cerut suplimentarea stocurilor.
Reprezentanţii complexului comercial spun că preţurile reduse vor fi menţinute până la sfârşitul lunii decembrie în limita stocului disponibil
Complexul comercial Vitantis a revenit în forţă pe piaţa mall-urilor din Capitală după ce a fost închis la jumătatea lunii septembrie din cauză că tavanul etajului 1 s-a prăbuşit.
„Tehnici Esenţiale de Supravieţuire la Shopping“, motto-ul campaniei de redeschidere a mallului Vitantis, presupune reduceri de până la 90% la îmbrăcăminte, electrocasnice, mobilier şi nu numai.
În ziua deschiderii, sâmbătă, 4 decembrie, peste 17.000 de bucureşteni au luat cu asalt magazinele la vânătoare de chilipiruri. Preţurile promoţionale şi reducerile de până la 90% practicate de majoritatea magazinelor i-au făcut pe bucureşteni să se adune în faţa mall-ului înainte de ora 10.00, ora deschiderii.
Reprezentanţii mall-ului declară că vânzările au depăşit aşteptările în primele zile iar unele magazine au cerut suplimentarea stocurilor care s-au epuizat rapid.
“Încă din prima zi oamenii au venit în număr mare, în ciuda vremii ploioase. Ofertele speciale şi reducerile vor fi menţinute toată luna aşa că ne aşteptăm ca numărul vizitatorilor să crească”, ne-a spus Vlad Dragoescu, Investment Manager la Eguest Investments, compania care deţine centrul comercial Vitantis.
Meniu complet cu 9 lei
Reprezentanţii mall-ului promit că reducerile vor fi menţinute până la 24 decembrie, în limita stocului disponibil. Astfel, bucureşteii pot cumpăra o jachetă de iarnă de la Fox cu 29,99 de lei, în condiţiile în care înainte costa 180 de lei. La Skiny, un sutien, care costa 104,9 lei, este acum 10,49 lei.
Preţul unui meniu complet pentru o persoană, la restaurantul Treff, a fost redus de l