Procesul în care se judecă falimentul companiei Construcţii Aeronautice Ghimbav a primit un nou termen, pe 24 februarie 2011, se arată într-o informare adresată pieţei Rasdaq a Bursei de Valori Bucureşti. Regia Autonomă Autoritatea Aeronautică Română a solicitat, în luna octombrie, intrarea în faliment a companiei Construcţii Aeronautice Ghimbav.
Directorul general al companiei, Traian Tomescu, declara în urmă cu o lună că falimentul a fost solicitat după ce Autoritatea Aeronautică dublase o creanţă, valoarea iniţială a acesteia fiind de 135.000 de lei. Acum pare resemnat şi spune că „încercăm să renegociem debitul acumulat pe mai multe luni, astfel încât până în luna februarie să se retragă această cerere”. El a spus că îi este foarte greu să plătească aceste datorii din moment ce are conturile blocate pentru achitarea salariilor compensatorii pentru foştii angajaţi care au fost disponibilizaţi în 2009. „Acum ne luptăm să supravieţuim de la o lună la alta”, a mai spus Tomescu. Interesant este că firma se află în administrare specială încă din august 2009, în urma unui ordin semnat de ministrul Economiei, Adriean Videanu, care conducea ministerul care deţine pachetul majoritar de acţiuni al firmei din Ghimbav. Procesul în care se judecă falimentul companiei Construcţii Aeronautice Ghimbav a primit un nou termen, pe 24 februarie 2011, se arată într-o informare adresată pieţei Rasdaq a Bursei de Valori Bucureşti. Regia Autonomă Autoritatea Aeronautică Română a solicitat, în luna octombrie, intrarea în faliment a companiei Construcţii Aeronautice Ghimbav.
Directorul general al companiei, Traian Tomescu, declara în urmă cu o lună că falimentul a fost solicitat după ce Autoritatea Aeronautică dublase o creanţă, valoarea iniţială a acesteia fiind de 135.000 de lei. Acum pare resemnat şi spune că „încercăm să renegociem debitul acumulat pe mai multe luni, astfel