Salariaţii de la Braicar dau jos firele care erau montate pe bulevardul Dorobanţilor, pentru troleibuze. Lăsând la o parte faptul că acestea erau oricum inutile, ultimul troleu circulând în Brăila în această zonă în anul 1990, operaţiunea nu este lipsită de importanţă.
„Pe 9 decembrie se va şti cine execută lucrările pe Dorobanţi pentru că este termenul final de rezolvare a contestaţiilor. Dar noi pregătim deja terenul de pe acum pentru că oricum strada va fi lărgită iar actualii stâlpi ai Braicar, pentru tramvaie şi trolee, precum şi cei de energie electrică vor fi mutaţi pentru lărgirea căii de rulare", ne-a declarat ing. Cornel Săndulescu, directorul Braicar S.A.
Brăila: Aveţi grijă să ocoliţi canalele descoperite
Termen până vineri
Salariaţii Braicar lucrează fără oprire, în ciuda vremii aspre de afară, la demontarea catenelor care susţineau cele două cabluri ale troleului.
„Trebuie, ca până vineri, să le dăm jos pe toate. Ele nu mai au cabluri care, fie au fost scoase şi folosite la reparaţiile făcute la reţeaua de tramvai, fie în multe locuri au fost furate de hoţii de metale. Chiar dacă lucrările vor debuta mai la primăvară, pe acestea le facem deja acum. Iar la primăvară, va trebui scoasă şi linia de tramvai", ne-a declarat Constantin Vasile, unul dintre muncitorii care dădeau jos catenele.
Afacere: Se munceşte zi şi noapte pentru un nou supermarket în Brăila
Troleibuzele circulau pe Dorobanţi numai pe tronsonul dintre străzile General Ieremia Grigorescu şi 1 Decembrie 1918.
În Brăila au circulat numai câteva troleibuze şi acelea vechi şi recondiţionate, aduse din Bucureşti şi Constanţa, iar în scurta perioadă cât ar fi trebuit să asigure transportul de la Gara CFR la Obor, au stat de fapt mai mult în ateliere.
Exclusiv: Fost foişor de foc al Brăilei, catedrala „Sfântul Nicolae"